Mizvezh ar brezhoneg - Mois du breton - Les Médiathèques de la Baie

Lañset eo Mizvezh ar brezhoneg !

En mars c'est le mois du breton, pour l'occasion voici une sélection de documents en breton ou bilingues pour petits et grands, bretonnants ou débutants, à retrouver dans vos médiathèques.
Découvrez le programme des animations avec les actualités de Ti ar vro - l'Ôté à Saint-Brieuc et sur l'agenda en ligne pour l'ensemble de la région.

Lidet e vo mizvezh ar brezhoneg betek fin miz Meurzh, sed aze un digarez evit lakaat war wel un dibab teulioù e brezhoneg pe divyezhek evit ar re vihan hag ar re vras, evit brezhonegerien pe deraouidi, da adkavout e-barzh ho mediaouegoù. Dizoloit roll an abadennoù kinniget e-pad mizvezh ar brezhoneg war lec'hienn Ti ar Vro - l'Ôté ha war an deiziater enlinenn evit an abadennoù aozet e Breizh a-bezh.

Nous avons détecté une activité suspecte. Veuillez cliquer ici pour poursuivre.